Regulamin

1. DANE, KONTAKT


1.1    Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy o adresie www.overlook.pl jest firma OVERLOOK Jakub Ogorzałek z siedzibą w Cyganowice 120, 33-340 Stary Sącz powiat nowosądecki, woj. MAŁOPOLSKIE. Numer NIP: 7343357685, numer REGON: 360977782.
1.2    Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem pod adresem: Cyganowice 120, 33-340 Stary Sącz. Pod numerem telefonu 510-362-034. oraz poprzez formularz kontaktowy na stronie pod linkiem http://overlook.pl/contact-us


2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA


2.1    Zamówienia przyjmowane są pod adresem www.overlook.pl
2.2    Towary w sklepie internetowym www.overlook.pl są szczegółowo oznaczone. Na stronie naszego sklepu znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale z którego został wykonany.
2.3    Klient zamawiając towar określa jego rozmiar, kolor, w razie potrzeby podaje inne specyficzne informacje oraz ilość zamawianych towarów.


3. JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE www.overlook.pl


3.1    Po wybraniu towaru należy kliknąć przycisk: „DODAJ DO KOSZYKA”
3.2    Wybrany produkt zostanie przeniesiony do koszyka którego ikona znajduje się w prawym górnym rogu strony. Przejść do koszka można klikając na koszyk lub używając przycisku „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”. Obie opcje uruchamiają stronę pokazującą wszystkie wybrane produkty.
3.3    Wybierając ponownie przycisk „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA” klient zostanie poproszony o wypełnienie danych niezbędnych do zrealizowania transakcji i wysyłki towaru. Po uzupełnieniu danych należy ponownie wybrać przycisk „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”
3.4    Następnie należy wybrać sposób dostawy. W przypadku gdy klient wybierze firmę InPost należy wybrać paczkomat z którego klient chce odebrać przesyłkę. Na tej stornie klient musi zapoznać się z warunkami korzystania z usługi i jeśli zgadza się z nimi należy to zaznaczyć. Następnie należy kliknąć: „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”
3.5    Klient ma możliwość wyboru metody płatności za pośrednictwem serwisu dotpay lub tradycyjnego przelewu bankowego.
3.6    Klient dokonuje złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „DOKONAJ PŁATNOŚCI”
3.7    W przypadku wybrania jako formy płatności za towar płatności online (zwykły przelew, przelew lub płatność kartą płatniczą przez system dotpay), dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania płatności na rachunek OVERLOOK Jakub Ogorzałek lub podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu dotpay), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie.
3.8    Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
3.9    Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
3.10 Numer zamówienia który Klient otrzyma na adres e-mail należy podać w tytule przelewu.
3.11 Firma OVERLOOK Jakub Ogorzałek może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia

4. CENY


4.1    Ceny na stronie www.overlook.pl podawane w złotych polskich są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
4.2    Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
4.3    Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez OVERLOOK Jakub Ogorzałek zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
4.4    OVERLOOK Jakub Ogorzałek zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa. 

5. DOSTĘPNOŚĆ ZAMÓWIONYCH TOWARÓW


5.1    Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.
5.2    W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient na stronie pojawi się komunikat informujący Klienta o braku możliwości złożenia zamówienia na wybrany produkt.
5.3    W karcie produktu udostępniana jest Klientom informacja o rozmiarach oraz kolorach dostępnych na stronie.


6. NIEMOŻLIWOŚĆ ZREALIZOWANIA ZAMÓWIENIA


W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.


7. SPOSÓB DOSTAWY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA


7.1    Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski. 
7.2    W przypadku płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto OVERLOOK Jakub Ogorzałek.
7.3    Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres towar zostanie wysłany do Klienta w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.
7.4    UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, tradycyjnego przelewu bankowego, płatności online za pośrednictwem serwisu dotpay (przelew lub płatność kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto sklepu internetowego lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany kurierowi.
7.5    Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 4 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia. 

8. FORMY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE


8.1    Przelew: przelewy, które akceptowane są przez OVERLOOK Jakub Ogorzałek, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu dotpay. Cechą szybkich przelewów z dotpay jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy.
8.2    Tradycyjny przelew bankowy: Klient po złożeniu zamówienia otrzyma e-mail z danymi do przelewu.
8.3    Płatność pobranie - klient płaci za zakupiony towar w momencie odbioru przesyłki.
8.4    Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu dotpay.
8.5    Uwaga! Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta emaila z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do OVERLOOK Jakub Ogorzałek na adres: sklep@overlook.pl .


9. UMOWA SPRZEDAŻY


9.1    Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.overlook.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
9.2    Umowa może być zawarta w języku polskim.


10. WYKONANIE UMOWY - TERMIN


OVERLOOK Jakub Ogorzałek zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 2 dni roboczych od poprawnego złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.


11. KOSZT DOSTAWY


11.1    Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
11.2    Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:
-   w przypadku przesyłki kurierem K-EX i płatności online – 16,50 PLN brutto;
-   w przypadku przesyłki za pośrednictwem firmy InPost – 9,90 PLN brutto;
-   w przypadku przesyłki pocztowej za pośrednictwem Poczty Polskiej Kurier48 – 11,00 PLN brutto;
-   w przypadku przesyłki pocztowej pobraniowej za pośrednictwem Poczty Polskiej Kurier48 – 13,00 PLN brutto;
-   w przypadku przesyłki pocztowej za pośrednictwem Poczty Polskiej List polecony priorytetowy – 7,00 PLN brutto;


12. ODSTĄPIENIE OD UMOWY


12.1    Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 30 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
12.2    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
12.3    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować OVERLOOK Jakub Ogorzałek, Esklep overlook.pl, Cyganowice 120, 33-340 Stary Sącz, infolinia sklepu: 510-362-034 , o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
12.4    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
12.5    W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, OVERLOOK Jakub Ogorzałek zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez OVERLOOK Jakub Ogorzałek, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym OVERLOOK Jakub Ogorzałek została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
12.6    Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
12.7    OVERLOOK Jakub Ogorzałek może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12.8    Rzeczy należy odesłać na adres:  Esklep overlook.pl, Cyganowice 120, 33-340 Stary Sącz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował OVERLOOK Jakub Ogorzałek o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
12.9      Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
12.10    Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
12.11    Zwrotowi podlegają tylko towary czyste, nieużywane oraz z metkami. Podstawą przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu.


13. REKLAMACJE


13.1    Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów OVERLOOK Jakub Ogorzałek ponosi odpowiedzialność za wady.
13.2    Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym www.overlook.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.
13.3    Reklamację można złożyć drogą pocztową. Należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia, a następnie odesłać towar na adres: OVERLOOK Jakub Ogorzałek, Esklep overlook.pl, Cyganowice 120, 33-340 Stary Sącz
13.4    OVERLOOK Jakub Ogorzałek rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.
13.5    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.
13.6    W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
13.7.   Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu oraz informacją o powodzie reklamacji.


14. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA


14.1    Klient może zrezygnować z zamówienia.
14.2    Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.


15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


Do każdego zakupionego towaru dołączona jest faktura VAT. OVERLOOK Jakub Ogorzałek nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.
15.1    Przetwarzanie danych osobowych
Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez OVERLOOK Jakub Ogorzałek danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)  jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.
15.2    Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i o prowadzącym sklep internetowy – OVERLOOK Jakub Ogorzałek.
15.3   Administrator Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych jest OVERLOOK Jakub Ogorzałek z siedzibą pod adresem: Cyganowice 120, 33-340 Stary Sącz. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Overlook Jakub Ogorzałek z siedzibą w Starym Sączu przy ul. Cyganowice 120b(dalej „My”, „Overlook.pl” albo „Firma”) operator internetowej platformy handlowej dostępnej pod adresem www.Firma (dalej „Overlook.pl”).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych. Oto jego dane kontaktowe:

adres e-mail: sklep@overlook.pl,

adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych Overlook Jakub Ogorzałek ul. Cyganowice 120 33-340 Stary Sącz

Skąd mamy Twoje dane?

Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zakładania konta, a także później, w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie na Firma.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez Firma?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do:

  •          umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Firma, w tym dokonywania transakcji i płatności;
  •          zakładania i zarządzania Twoim kontem lub kontami, oraz zapewnienia obsługi Twojego konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;
  •          obsługi reklamacji na Overook.pl w przypadku, gdy złożysz taką reklamację;
  •          obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy);
  •          kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.

Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Firma, którym jest:

  •          monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych, zamieszczanie ofert oraz zarządzanie Twoją aktywnością na Firma;
  •          dopasowanie reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Ciebie treściami, dostosowywania kategorii ofert lub poszczególnych ofert w ustawieniach Overlook.pl lub ustawieniach usług podmiotów zewnętrznych na podstawie Twojej aktywności na Overlook.pl;
  •          prowadzenie wobec Ciebie działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług Overlook.pl, towarów Oficjalnego Sklepu Overlook.pl lub usług bądź towarów osób trzecich;
  •          kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą - przez e-mail oraz telefon;
  •          wsparcie dla usług kredytowych i ubezpieczenia zakupionego towaru;
  •          zapewnienie obsługi usług płatniczych;
  •          zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy Ci drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych Overlook.pl oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu;
  •          monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników np. wyszukiwania słów kluczowych, zamieszczania ofert, przeprowadzenia badań i analiz Overlook.pl między innymi pod kątem funkcjonalności tej platformy handlowej, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;
  •          prowadzenie badań i analiz Overlook.pl, między innymi pod kątem funkcjonalności tej platformy handlowej, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;
  •          obsługa Twoich próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi użytkownika oraz przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy;
  •          organizacja programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;
  •          windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
  •          prowadzenie analiz statystycznych;
  •          przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:

  •          zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych;
  •          organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody.

Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?

Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę:

  •          adres email, login, hasło, telefon oraz adres do wysyłki.

Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z Overlook.pl.

Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.

Jakie masz uprawnienia wobec Overlook Jakub Ogorzałek w zakresie przetwarzanych danych?

Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy:

  •          w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  •          w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Firmę; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
  •          w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
  •          w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.

Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?

Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:

  •          przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś,
  •          Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

Pamiętaj, że z prawa sprzeciwu możesz skorzystać od 25 maja 2018 roku.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe, wspomagają obsługę użytkowników Overlook.pl, wspierają promocję ofert, współpracują w ramach kampanii marketingowych. Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.

Ze względu na konieczność zapobiegania wykonywania pewnych funkcji na Overlook.pl robotom internetowym, stosujemy mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania użytkowników naszej platformy handlowej nie noszą znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:

  •          dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  •          wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  •          zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  •          statystycznych i archiwizacyjnych,
  •          maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział – będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas ich trwania i okres rozliczenia wręczania nagród. W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będziemy przechowywać dane przez okres, w którym Firma zobowiązana jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.

Jeżeli będziemy udzielali Ci wsparcia przy uzyskaniu kredytu, to okres przechowywania Twoich danych w tym celu będzie równy okresowi starania się o ten kredyt.

Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Twoje prawa?

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać wobec Ciebie żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Twoją sytuację.

Profilowanie danych osobowych przez Firmę polega na przetwarzaniu Twoich danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o Tobie, w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań.